kontakt

vatovec@gmail.com

petek, 30. marec 2007

LIM in Benetke

6 dni je cela večnost za blog (zadnji članek je bil objavljen pred šestimi dnevi). Je pa delno res, da je Mario precej močna zadeva (vsaj zame) - in upam, da ste si vzeli čas in malo pregledali povezavo, Giacomelli ima res impresiven opus. Drugi razlog je, da sem pač odpotoval za 3 dni v Benetke, mesto v katerega zadnje čase pogosto zahajam, zaradi službenih in osebnih razlogov.


beneški avtoportret (2007)

Zanimivo, da gredo včasih v življenju stvari "kar po svoje", v Benetke sem šel s točno določeno idejo že pred enim letom - v mislih sem imel tematsko razstavo, ko sem pa prišel tam in še posebej ko sem videl Burano me je "potegnilo" v čisto drugo smer.
Tako da sicer nastaja material za razstavo ampak čisto drugačnega tipa kot sem si prvotno zamislil.
Dejstvo pa je, da tudi to nastaja "iz mene" kar je najpomembneje in še enkrat se je izkazalo, da pravilo LIM (Less Is More) absolutno velja (hvala Rado!).


venezia (2007)

Ko sem začetek te serije pokazal kolegu Deanu in mu povedal, da je vse skupaj nastalo v 15ih minutah je začudeno rekel: "Ja? Se mi je zdelo, kot da je zadeva globoko premišljena in pretuhtana,..."
To mi je dalo potrditev, da sem na pravi poti, ene stvari v življenju se pač enostavno "zgodijo".

Ni komentarjev: