kontakt

vatovec@gmail.com

sobota, 10. marec 2007

Jabolko



Pred kratkim sem naredil velik tehnološki skok - ali celo prevrat. Tak prevrat kot je na primer menjava banke ali celo osebnega zdravnika, saj veste take stvari, ki jih ne počnemo vsak dan, ma kaj vsak dan niti 1x na leto.

Po vsej veliki reklami in ropotu, ki ga zganja Microsoft okoli njihovega novega ultimativnega operacijskega sistema Windows Vista, me je končno prepričalo, da je to pravi popolni trenutek za preskok - menjavo operacijskega sistema.

Uganili ste! Omislil sem si Jabolko - Apple iMac 20. Tudi, če sem bil do zadnjega proti LCD zaslonom za fotografske namene (prijatelju Sandiju so se kar zasvetile oči ko sem mu povedal, da prodajam stari Necov 21" klasični monitor). Vsaj vem komu sem ga prodal in ga lahko grem kdaj pa kdaj obiskat.


imac 20" intel core 2 duo

Izkušnja z Macom je dolgočasna. Prinesem domov, odprem škatlo (ja! prodajo vam ga v lični embalaži) postavim na mizo priklopin na elektriko, tipkovnico in miško, vstavim CD z inštalacijo operacijskega sistema in čez 15 min lahko delam. Kje so problemi, kje je napetost, čakanje ali bo ali ne,... že od Windows 3.11 sem bil navajen takih "thrillerjev"?!?

Praktično je gor že vse kar navaden smrtnik potrebuje,... in en kup zanimivih dodatkov, kot je npr. daljinec - ta stvar ima dajinski upravljalnik, vgrajeno, kamero, mikrofon,... da o programski opremi sploh ne izgubljam besed.


apple remote

Mislil sem, da bom porabil veliko časa pri prehodu - da se navadim na nov uporabniški vmesnik in glej ga zlomka, narejen je tako intuitivno, da sem se praktično po par urah že "aklimatiziral".

Zadeva sedaj po enem mesecu deluje brezhibno in kar koli priklopim nanj enostavno deluje, brez Cdjev z gonilniki in neskončnega brskanja po spletu.

Kako že pravijo? Eno jabolko na dan odžene zdravnika stran!

Najbolj veseli bodo moji kolegi, IT-jevci ker jih ne bom več mantral zaradi razno raznih "konfliktov" programske opreme al pa zaradi kakšne "illegalne operacije".

Poskusite mac, ne bo vam žal.

2 komentarja:

Matjaž Očko pravi ...

super!!! bravo, dobrodošel še med uporabniki Jabolka... ;) vedno več nas je, vedno več ljudi opaža, kak je fajn :)

Primoz pravi ...

he he, jabolčki all around the world ;-)