kontakt

vatovec@gmail.com

četrtek, 24. maj 2007

Alternativa

Dandanes živimo v izjemno zanimivih časih za fotografijo. Še nikoli nam ni bila tehnika v tako veliko pomoč in še nikoli ni bilo tako enostavno narediti tehnično dobre fotografije.

Izbira je vedno dobrodošla.

Fotografi smo čudna bitja - ure in ure se lahko pogovarjamo o ekspoziciji, kompoziciji in megapikslih, vendar velikokrat pogorimo pri prezentaciji.
Prepričan sem, da je prezentacija fotografije sestavni del kreativnega procesa. Že v štartu pri zasnovi in kasneje pri fotografiranju si moremo zamisliti, kako bomo fotografije predstavili, ali bo to klasična razstava, projekcija fotografij, knjiga ali predstavitev na internetu.

Dandanes imamo tudi na tem področju neslutene možnosti,... t.i. "slideshowi", celo sami svojo knjigo si lahko naredimo.

Osebno se zadnje čase precej ukvarjam s "slideshowi" in še nisem našel pripomočka, ki bi bil zadovoljiv. Predvsem je problem kompatibilnost z vsemi uporabniki,... ampak to je že druga zgodba.

Marca letos sem bil v Benetkah s prijateljico Mirto, ki jo zelo cenim kot fotografinjo. Prilepljena projekcija je nastala kot nekakšen dvodnevni "jam session". Na poti tja in na licu mesta nisva spregovorila besedice o fotografiji, enostavno sva fotografirala - niti dogovorila se nisva kaj bova delala - v pričujoči projekciji je zbran material 50/50 enako število fotografije za oba avtorja,....



Mislim, da to še ni končna verzija,... bomo videli.
Zanima pa me vaše mnenje o končnem izdelku.
Filmček je bil narejen s pomočjo iPhoto (Mac only - sorry).

3 komentarji:

Anonimni pravi ...

Slideshowi bi naj bili namenjeni neki javni predstavitvi. Za net pa se mi ne zdijo ravno primerni, saj "posiljujejo" obiskovalce k ogledu par-minutne prezentacije, ki je v vecini primerov bolj dolgocasna kot zanimiva. Dejstvo je, da ce obiskovalec ne dobi v momentu informacije ki jo isce, bo zapustil stran. In slideshowi gotovo tega ne prinesejo.

Ivan Ž. pravi ...

Meni se zdi set predolg in morda bi ga kazalo dramaturško uskladiti z glasbo.

Gled fotk pa tkole: veliko forme, malo vsebine. Čeprav so mi tiste barvne formalne vaje menda še najbolj všeč v celem setu. Zdi se mi tudi, da bi nekatere fotke rabile biti prikazane večje, da bi lahko učinkovale.

En zelo popularen program za slide-showe je soundslides.

sandy pravi ...

Za razliko od dveh predhodnih komentarjev, mi je bil slideshow prav vščeč.... zelo sproščen in zanimil.... relaksacija, v tem je ves čar....